Da izbegnete guzve, uplatite iznos na opstoj uplatnici umanjen tacno za visinu osiguranja, tako sam ja uradio juce, a da je sramotno ovo sto su uradili, jeste..
podrzavam inicijativu ukidanja objedinjene naplate racuna informatike i svima bi nam bilo lakse da se odvoji pa koliko para imas toliko placaj i imaj vode, grejanja i ostalo kao sto je slucaj i sa strujom...ovako dugovi se gomilaju gradjanima a oni nemaju ljudi leba da jedu a ne da placaju informatiku,preti se prinudnom naplatom,sramota
Poenta nije prepucavanje da li su bolji ovi ili oni što su bili na vlasti nego činjenica da svi oni lepo, marljivo, konstantno, nepokolebljivo i istrajno rade samo i jedino u svom interesu a ne u interesu građana koji su ih na vlast doveli. Dokle god se tako gleda na stvari, a mi se delimo po stranačkoj osnovi (simpatizere ove ili one strane) ostaćemo poluretardirana, posvađana masa poslušnika podložna teroru, pljački i poniženju.
Mene iritira to što svaki račun moram dobro da pročitam jer je moguće da se u njemu krije neka podmetačina. Račun bi trebalo da sadrži samo i jedino ono što moramo da platimo...
Slobodno nazovite i otkažite uslugu, da se malo čuje i naš glas. Verujte neće im biti svejedno ako ih u toku dana nazove npr... 1000 besnih ljudi. Naravno svi pozivi idu na račun Delte ;-)
Nesposobnjakovići i lopovi se dohvatili vlasti,pa čerupaju kako stignu.Zna se ko je odgovoran za ovo,postavili neke koji nisu u životu ništa radili ,ničim rukovodili,pa došli ovde na brzinu da se ovajde na račun jadnih gradjana.Stolice i novi nameštaj istovaraju tri dana,iako i im je stari inventar ustvari kao nov ,ali ajde da se još pokrade,a ovo raspodeli za neke privatne i partijske prostorije da se jadni skuće.Vučić na utakmicama ,a korupcija mu pred očima i neće da dira one što sa njim saradjuju i zapošljavaju svakog dana nekog svog i mog...
Pozivam sve gradjane da Informatici posalju mejl (ili pismo) s kojim otkazaju usluge njihovog preduzeca.
Obratiti se DIREKTNO preduzecima (Vodovod, Cistoca, itd.) i traziti od njih:
ili DIREKTNO PLACANJE racuna
ili dokument s kojim pismeno potvrdjuju da ne mogu (zele?) da direktno naplacuju svoje usluge od korisnika.
BOJKOTOVATI PLACANJE SVIH RACUNA - sve dok se sistem objedinjene naplate ne ukine.
Ja od danas krenula s pisanjem pisama.
POZIVAM VAS DA MI SE PRIDRUZITE!
korisnica s Telepa
Savetnik Aleksandar Djurdjev nema nista da kaze? Da, kada su neki mutni poslovi nigde postenog Parovic i Djurdjeva! Njima je postenje i obraz najbitniji, kako da ne...
Prepišite podatke sa original računa na blanko uplatnicu, upišite iznos bez osiguranja, platite i time ste automatski otkazali osiguranje i bez čekanja u redovima, telefoniranja i slanja SMS. Još lakše je da vam uplatnicu popune kompjuterski na šalteru pošte. Pozdrav.
Осигуравајућа компанија СОГАЗ а.д.о. Нови Сад основана је 11 јануара 2012. године и то је прво српско-руско осигуравајуће друштво у Републици Србији. Акционари осигуравајуће компаније СОГАЗ а.д.о. Нови-Сад су Осигуравајућа Група СОГАЗ (Москва) - 51% и ЈП СРБИЈАГАС - 49% основног капитала.
Осигуравајућа компанија СОГАЗ а.д.о. Нови-Сад оријентисана је на осигурање корпоративног сектора и обезбеђује осигуравајућу заштиту предузећа и корпорација из различитих сфера индустрије: енергетске, машинске и других.
Компанија је усмерена на развој тржишног имовинског осигурања, у складу са међународним нормама и стандардима.
DDOR: Od 01. Decembra 2012. Godine, ovo prošireno pokriće obezbedićemo besplatno svim našim lojalnim korisnicima Osiguranja domaćinstva.
Pokrivene su štete nastale na: bojama na građevinskoj stolariji -spoljnjoj i unutrašnjoj, podnim, zidnim i plafonskim oblogama,podovima i zidovima unutar objekta (stana, odnosno porodičnekuće), kao i stvarima smeštenim u objektu, kao posledica otopljavanja snega ili leda sa krovova, ili spoljnih zidova objekta.Naknada u slučaju štete iznosi do 1.000 dinara po kvadratnom metru stana, odnosno porodične kuće. Ističemo da uz ovu uslugu, građani mogu da obezbede i uslugu „24 sata Hitne kućne popravke“, koja je dostupna non-stop i obezbeđuje brzu intervenciju stručnih lica u slučaju iznenadnih kvarova u domaćinstvu, koji se najčešće dešavaju u veoma nezgodnom trenutku.
VISE NA SAJTU http://www.ddor.rs/aktuelno/saopstenja/?year=2012&month=12
SOGAZ i Delta: За само 4,29 динара по метру квадратном, грађани Новог Сада ће моћи да осигурају своју имовину од пожара и експлозије, удара грома, олује и града, манифестација и демонстрација, клизања тла и одроњавања, излива воде из инсталација, лом стакла, провале крађе и разбојништва и одговорности.
Оно што издваја понуду Делта Ђенерали (Delta Generali) oсигурања и Согаз oсигурања Нови Сад, поред ниске цене и виших уговорених сума осигурања, јесте осигурање од ризика топљења прекомерног снега, које до сада није покривала ни једна осигуравајућа компанија у Србији.
VISE NA SAJTU: http://www.nsinfo.co.rs/potpisiva-e-ugovora
Potrebno je da ovo JAVNO preduzeće ODLOŽI plaćanje računa za najmanje deset dana kako gradjani ne bi izgubili pravo koje su imali putem "plavih računaljki".
E moj Milane, promaši temu. Ovde nije reč o kvalitetu (buduće, obećane, neproverene) usluge. Ovde se radi o NAČINU kako je to nametnuto. Bez saglasnosti i pristanka gradjana, prisilno, otimačinom, bezakonjem... I sad još taj odustanak treba platiti i maltretirati se po šalterima.
stigle sveže "inventivne" snage i u Informatiku, za "leba bez motike" se uvek brzo smisle opcije - "Informatika" treba da bude javni servis građana a ne nečija privatna prćija,ako su već napravili dil sa Deltom bilo bi korektno da su ponudili to kao još jednu dodatnu opciju a ne ovako bahato da nameću ili ukidaju nekome prava - očekivana posledica nastavka fajgeljizacije Novog Sada
Odeš u DDOR i zaključiš sa njima ugovor. Tada ćeš plaćati premiju na godišnjem nivou i ne očekuj da te košta isto kao i do sada kada se plaćala na mesečnom nivou, ali sve zavisi šta je osigurano i na koliku sumu.
„СОГАЗ а.д.о“ је осигуравајуће друштво , чији су акционари руска осигуравајућа група „СОГАЗ“ са учешћем 51% и Јавно предузеће „Србијагас“ са учешћем 49%. Тек да се зна коме иду паре.
Ко не жели да плати може то да учини на 4 начина:
1. Неплаћањем спорног износа
2. Одјавом плаћања телефоном
3. Одјавом плаћања слањем СМС
4. На шалтеру Информатике
Niko ne sme zahtevati, da telefonom otkrivate svoj JMBG i druge lične podatke!
S ovom glupošću Informatike imaće i Šabić posla!
I zašto bi zbog njihovog lopovluka vi trošili svoje vreme i novac? Pa niko od nas nije zaključio ugovor o osiguranju preko Informatike, da bi ga sad odjavljivao. I to, HEEEEEEJ, otkrivanjem svojih ličnih podataka nekoj tetki iz Informatike.
Obzirom da kabinetski izveštači ništa ne javljaju, pitam one koji su prošli gungulu Informatike: Kada ste plaćali račun umanjen za osiguranje, da li su vam zaračunali svoju "uslugu" od 20-tak dinara? Pojedinačno je iznos mali, ali na 150 hiljada uplatnica?
Otkazivanje osiguranja
1. Pozivite sa fiksnog telefona na besplatan broj call centra informatike 0800-222-021
2. Izaberite opciju 0 Otkazivanje...
3. Unesite šifru stana,to na računu stavka PROSTOR
4. Unesite JMBG lica na koji glasi račun
i uspešno ste otkazali SOGAZ
i još ovo
Svi DDOR-ovi klijenti preko sistema objedinjene naplate komunalnih usluga JKP „Informatika“ i dalje su pokriveni osiguranjem i biće obavešteni o daljim koracima.
Za dodatna pitanja treba pozvati Korisnički centar DDOR-a 480 22 22.
Mene interesuje, zasto uopste Objedinjena naplata? Jeftinije je placati na posebnim racunima vodu i grejanje. Ovako na racun nakarikaju gomilu nebuloza, kao na primer ,,troskovi fiksnog odrzavanja,,, i ,,troskovi promenjivog odrzavanja,,. Sta je jedno a sta drugo?
Ne treba nikog da cude ovakvi postupci onih koji su dosli na vlast kupovinom glasova,podnicivanjem prebeglih iz drugih stranaka i slicnim manipulacijama.Njihov prostakluk i potcenjivacki odnos prema gradjanima svaki dan je sve vidljiviji,Ovog puta reakcija gradjana je najaca jer je svaki pojedinacno pogodjen,ali nista bolja situacija nije ni u drugim Javnim preduzecima u Gradu Javasluk i nestrucan rad u JP gradjani Novog Sada platice pokrivanjem sve vecih gubitaka koji su vec dostigli 10 milijardi dinara.Gubici u JP koji su svakako u velikoj meri nastali i losim radom prethodne nlasti ,sve su veci pa je ocito da ce vlast pokusati da otimacimama kao sto je ova umanji posledice meznanja i svog loseg rada.Ovog puta gradjani su pokazali da bar ono sto je ocito nece lako proci
....sad cu bas iz inata da odem I napravim polisu u DDOR-u! Ovi cak I ne daju opciju da biras nego moras da uzmes SOGAZ, ako moram uzecu onda novosadsko!
Treba vratiti osiguranje DDOR-a, jer što ne bi plaćali 200 dinara više od ovog sada, dajte ljudi pa "penzoši" imaju u šteku love, a treba nastaviti ostvarenje plan DS-a i LSV-a za pljačkanje Novosađana.
Normalno jer su glupi!
Nađe se par plaćenih novinara da napravi vest od onog što to nije i eto ti cirkusa, jer naivni i glupi na sve nasedaju.
DDOR je hteo više da odrapi Novosađane, a onda neki potplaćeni novinari bez morala i škole (gotvo da ne znam ni jednog sa fakultetom) napričaju im gluposti kako će biti pokradeni i da je bolje da plaćaju više nego manje za istu stvar.
Klasična manipulacija, ali sreća samo manjina naseda na iste.
Novi Sade, Srpska Atino na sta si spao????? Oni koji se busaju u srostvo, cirilicu i slicne patriJotske stvari ce te unazaditi, opljackati i obrukati u svetu. A mi trpimo kad smo glupi. A uostalom, Informatiku treba tuziti i odstetu platiti svima koji su dobili ovaj skandalozni racun!
Godinama nas utužuju, obračunavaju zatezne kamate i od naših para časte redovne platiše! Otimaju od siromašnih da bi dali bogatima, tako da me ovaj pokušaj lopovluka ne iznenađuje ali me jako ljuti. Zaista ih treba kazniti i ukinuti.
Informatika je izmišljeno preduzeće kako bi se zaposlio određeni broj ljudi koji po običaju jako slabo šta radi a visi na našoj grbači. Zašto ne bismo plaćali odvojeno toplani grejanje, vodovodu vodu, čistoći odnošenje smeća i za to dobijali odvojene račune. Ovako samo za uslugu što to možemo objedinjeno da platimo u jednoj ustanovi izdvajamo određeni procenat, čini mi se 5%.
Danasnji prilog na RTV o ovome je bio veoma neprofesionalan. Ako se nekom nesvidjau Dveri to je ok ali ovo je bilo suvise.
Ja mogu da otkazem Osiguranje ali kako da otkazem pretplatu???
na pitanje kako da nastavite placanje u DDOR-u, ako ste do sada plaćali osiguranje preko Informatike, a da pri tome zaštitite svoja prava i ne izgubite sve dosadašnje uplate, obratite se korisnickom centru DDOR-a na 021 4802222 ili se obratite direktno u filijalu u Železničkoj ulici. DDOR je meni izašao u susret.
Ovo je klasičan politički potez. DDOR se uništava sistematski kako Vojvodina ne bi imala ni svoje osiguranje (privatizovano za iznos manji od tadašnje godišnje premije), ni svoju banku - degradirana RBV, sada hoće i Elektrovojvodinu da podmetnu pod Elektroprivredu Srbije da bi pokrpili rupe u budžetu...E zato je ekipa iz Dveri se povezala sa Bajatovićevim Sogas-om i Miškovićevim Generali-jem i izbacila DDOR iz bilo kakve kombinacije posle 17 godina saradnje sa Informatikom, srozavši pri tome, ovim idiotskim potezom ugled Informatike ali i Sogas-a i Generali-ja. Bravo!!! Pa nismo mi majmuni ako vi jeste!!!
Ukoliko ste greskom uplatili (kao sto sam ja ebankom)ne primetivsi, a zelite da vam vrate novce, uradite sledece:
1. Ulaz levo od glavnog ulaza u zgradi u Bul Cara Lazara (prema faxu)
2. Salter 6, ili ti racunovodstvo
3. Prodjes 2 zaposlena na front desku (koji ne rade nista (a i nisu sigurne gde je tacno racunovodstvo)
4. Sretnes one koji citaju Kurir ili samo gledaju slike
5. Udjes u sobicu, tkzv. Salter 6 i prijatno se iznenadis sa dve veoma 'nacitane' i ljubazne devojke (mladje su od 58)
6. Kazes da si preplatio greskom njihov lopovluk i podas racun u banci.
Cica micha i gotova prica. Izgubio si vreme, zivce i par godina zivota, a da li ce vratiti zaista pare ... to cu znati za dan-dva.
Stvar principa. Pozdrav.
Zar niko ne razmišlja o pokretanju tužbe protiv Informatike. Ljudi, pa i oni tuže zbog ne plaćenih računa. Sad su i ubrzali postupak pa odmah ide i zaplena imovine.
Zamislite da u prodavnici na kasama dobijete uvećan račun zbog toga što vam se kasirka nasmešila, a ispod sitno napišu da možete da tražite i račun bez osmeha?
Ovde je opet neko ugasio svetlo. Totalni je mrak. Ne znaš ko više lupeta, ove zlice koje samo pljuju (verovatno i na ulici to rade) i oni koji su brišu drek za onima koji su se uneredili po nedužnim građanima.
Neuk narod ne zna da samo treba da preskoci stavku osiguranja i automatski se odjavljuje. Stoje tamo i psuju drzavu a ustvari problem je sto ne znaju sta citaju ili neshvataju dok im neko uprosceno ne ponovi. To sto je spojeno sa ostalim stavkama je marketinski trik i nije nelegalno. Licno smatram da bi osiguranje nepokretne imovine moralo da bude obavezno.
Novosađani besni !? Novosađani reaguju na nešto !? Raduje me! Ne zato što su besni nego samo zbog toga što izgleda neko ipak i misli svojom glavom, nisu svi pred "Sulejmanima" i sličnim ekranima.
Raduje me da ima još ljudi koji znaju da nam se bez ugovora nikakav trošak ili usluga ne mogu nametnuti kao obaveza. To je isto kao što je bila priča sa kamerama...obavezne, pa ko hoće, pa na kraju "dođite na odjavite"... Ponižavanje građana.
Evo gledam racun od pre par meseci: DDOR je naplacivao osiguranje (naknada je bila medju ostalim stavkama) koje je bilo prakticno obavezno. Mogli ste da birate samo da li cete dodatno placati "DDOR porodicno osiguranje". Tako da je sad sve isto smo vise nije osiguravajuca kuca DDOR nego Sogaz. Ko ne veruje neka pogleda svoje stare racune.
I taj DDOR kada se prvi put pre XY godina pojavio na racunima Informatike je bio ban badava, svega nekoliko nekoliko bezvrednih dinara po kvadratu kao sto je i ovaj SOGAZ sada. Kasnije je iz meseca u mesec DDOR rastao za po koju paru po kvadratu da bi kroz koju godinu postao ekstremno skup a takoo ce biti i sa ovim SOGAZ-om, sacekajte da prodje koji mesec pa ce oni koji su danas platili 300 dinara tada platiti 300 i neki dinar a za godinu ili dve to osiguranje ce iznositi i 400-450 dinara mesecno. Jednom prilikom sam na nekoj privatnoj zurki upoznao jednog od direktora DDOR-a nekog tamo ko zna kojeg sektora u DDOR-u. Tada sam ga pitao sta ja imam od tog osiguranja sto placam preko Informatike i covek mi je sve do detalja objasnio a iz cega je proizaslo da imam *itu lastinu. Onda ga pitam dali on placa to osiguranje preko Informatike, osiguranje svoje firme u kojoj je direktor. Rekao je da je to osiguranje preko Informatike davnih dana odjavio a da u DDOR-u placa neko osiguranje tako sto je potpisao ugovor u kojem je tacno precizirano sta ko kome i koliko dodje ako se nesto desi. Ne ocekujem da ni ovo SOGAZ osiguranje bude nesto bolje od prethodnog.
Ljudi morate da shvatite da je ovo jedna najobičnija tržišna utakmica, koju su dobili SOGAZ i GENERALI.Osigurani rizici su Vam ostali isti, čak su proširena pokrića, a još bitnije je da je cena niža za 15%, ko želi da ima osiguranje putem JKP Informatika.Ko želi da sarađuje sa određenom kućom po pitanju osiguranja, lepo lično ode do te kuće, ali upozoravam Vas da će Vas to koštati najmanje duplo skuplje.Pa ljudi DDOR neće da izdaje polise AO osiguranja za vozila prilikom registracije zato što su Italijani rekli da su Novosađani najveći prevaranti kod šteta AO polisa.
Zamazali vam oči plavim kuglicama i šatro vam daju jedan besplatan račun a 2 vam uzmu za godinu kroz razne gluposti i stavke.Što se sad bunite vratove lomite da platite na vreme da bi dobili karte za klizanje i bazen.I treba da vas pokradu.Dok je ovaca biće i šišanja.Naplaćivali vam kamere i puj pike ne važi.Što tad niste stali u red da pitate gde su pare i kome su vraćene.Samo trčite i dalje na blagajnu tako vam i treba
Skolski primer kako nas drzava pljacka decenijama unazad, s tim sto je ovo sitno u odnosu na racune za struju i zemni gas. Ne razumem one redove pred informatikom, pa lepo su rekli, ne mora da se plati, i ko ne plati prvu ratu nece mu vise stizati racuni sa ratom premije osiguranja. Zasto narod ceka satima pred salterima? Prosto oduzmes taj iznos, platis ostatak i cao.
Nije DDOR bolji ni gori, nego je DDOR dao da biras da li hoces ili neces.
A ovaj Treci Rajh ti samo podmetno na kvarno pa ko se upeca. A da ne govorim o budalastini da MI moramo da se odjavljujemo. Da ima pametnih koji imaju vremena pa da utuze stoku i da ih posteno klepe po usima.
осигурање можете отказати и на један од следећих начина:
Достављањем имена и презимена и јединственог броја простора са рачуна ЈКП Информатика
бесплатним позивом броја: 0800222 579
• слањем СМС-а на број: +381 64 863 65 36
слањем електронске поруке на osiguranje.ns@deltagenerali.rs
дописом на адресу Централа Делта Ђенерали осигурања, Булевар Ослобођења 76, 21000 Нови Сад
Narode mogu vam reci da meni ova informatika vec odavno nesto "smrdi". Pa ljudi moji ja se naplaca vise informatike nego struje pa jeli to moguce,imam 38kvadrata stana. Mislim da pod hitno treba nesto menjati.
Nebitno je koja je osiguravajuća kuća u pitanju,možda je ova Sorgas i bolja ALI NIKO NEMA PRAVO DA VAM NATURA NA SILU NEŠTO ŠTO VAM NE TREBA I TO BEZ VAŠEG ZNANJA!
Sutra ćete u marketu uz kupovinu hleba morati da platite i kiflu koju niste kupili,na benzinskoj pumpi ćete uz gorivo morati platiti i pranje automobila koje vam ne treba,kod lekara će vam uz pregled izvaditi i koji organ viška...
Građani su počeli da se bune oko osiguranja. Prvo DDOR godinama otima po većoj ceni osiguranje nego šta sada nudi SOGAZ i GENERALI.Ali nije ni tu kraj, sume osiguranja su 3 puta veće kod SOGAZ-a i GENERAL-i osiguranja.Ko ne želi da plaća osiguranje jednostavno otkaže.Ko želi da ima isključivo DDOR neka ode lično do DDOR-a, ali tamo će ga to koštati najmanje 2 puta više, ako bude tražio isto pokriće kao kod SOGAZ-a i GENERAL-i osigiuranja.Ne znam što se DDOR buni sada kada je godinama imao monopolistički položaj.Što se tiće novca koji ste do sada plaćali DDOR-u za osiguranje, nema povrata, to Vam je bila premija za pokriće.Prošle zime kada je bilo puno šteta od otopljavanja snega, generalni direkotr je potpisao da će isplatiti 5.000.000,00, ali do dan danas to nije učinjeno.Dalje, treba da znate da je DDOR isključivo u 100% vlasništvu Italijanske kompanije.
...nije trenutna gradska vlast privatizovala odnosno uvela privatnog strateskog partnera vec prosla. Ispravite me ako gresim.
Konkretan predlog je da se pokrene inicijativa za raskidanje ugovora o strateskom partnerstvu izmedju privatnika i Informatike.
Ako nije moguce onda jednostavno javna gradska preduzeca da samostalno vrse naplatu kao nekada.
Zaposliti ljude sa biroa ili ove iz Informatike da budu inkasanti jer ce im preduzece prestati da postoji.
Platu inkasantima obezbediti od novaca koje dajemo bankama za proviziju a krece se od 30 dinara, pa cak u pojedinim bankama i 80 dinara po uplatnici.
DDOR nikad nije imao monopol u osiguranju stanova.Ranije je jasno na računu stajao iznos sa osiguranjem i bez njega.Pa ko voli nek izvoli.Sada na računu stoji samo jedan iznos i to sa uračunatim osiguranjem SOGAZA-Delta generali bez mogućnosti da sa tom priznanicom platiš račun bez plaćanja osiguranja.Gomila penzionera,polupismenih i ostalih i ne gleda šta plaća a nisu ni svesni da plaćaju i osiguranje i sutra da im je osiguranje stvarno potrebno zbog naplate štete ne bi ni znali da su osigurani.U tome je prevara.Druga stvar ja im neću platiti ovaj račun dok mi ne pošalju drugi ispravljeni račun.Neću ići u Informatiku ili plaćati ga umanjeno preko druge uplatnice pošto je informatika dužna da mi ispostavi ispravan račun.A ja neću da radim njihov posao i da učestvujem u svemu ovome pošto Informatika treba da plati zbog svoje greške a ne mi potrošači.Tako da čekam ispravljen račun iz Informatike a do tada neću platiti račun po ovoj neisparavnoj fakturi.Zahtevam od nadležnih službi da ispitaju ovu zloupotrebu gradskog preduzeća i očigledan pokušaj prevare svih građana velikih razmera.Očekujem da se odgovorni na neki način kazne i da se obavesti javnost o tome a Informatika plati štetu građanima za maltretiranje i gubljenje vremena na njihovim šalterima smanjenjem računa za sledeći mesec.
Redovi ispred Informatike... kao ovce na klanje!
Ovaj narod stvarno nije normalan! Treba Informatika da uz račun izdaje i Uput za Psihijatriju... Penzioneri ko popizdeli hrle da plate.... STRAŠNOOOO !!!
niko ne piše da se može odjaviti i putem telefona na broj 0800222021 i kad se javi automat pritisnuti 0 pa broj prostora i JMBG na koga glasi račun i lepo odjavljeno osiguranje bez čekanja u redu
Dragi gradjani, glasali ste za ovu vlast pa zasto se sad ljutite? Hoćete Treću Srbiju (Treći rajh, jelda, samo naivan ne vidi sta je to). E pa sad dolaze plodovi vaseg glasanja, a videćete, još nije kraj. Gurnuće nas oni i u gore stvari ako se ne pobunimo. Divni dočeci Nove godine, nametanje ćirilice (protiv koje nemam nista ali de ako je nasilno)... Idemo dalje!
Čim sam stigao sa posla malo sam se informisao i otkazao Rusko osiguranje jednostavnim pozivom na besplatan broj:
0800-222-579. Operateru delta generalija izdiktirati ime i prezime i jedinstveni broj prostora iznad imena i prezimena na računu za objedinjenu naplatu.
Nisam protiv osiguranja kao odvojene stavke, pa Boze moj ko hoce,i moze da plati nek izvoli...ali ovaj javasluk i nametanje stavki ljudima koji nemaju ni za hleba....bez kometara....
Da li je novosadjanima previse komplikovano da shvate da se samo promenila osiguravajuca kuca umesto ddora sada je djenerali i nista vise nikakva kradja ili slicno.
Eto, a ja na primer, ovo nisam ni primetio, pošto je ceo račun ispisan nekakvom ćirilicom...pa me mrzelo da prevodim.
Šalim se.
Međutim, pobogu, ljudi, pa šta ste vi očekivali od (n)ove gradske vlasti?
baš me interesuje da li će to i uraditi. Ovo je stvarno neviđen bezobrazluk da mi nameću nešto bez mog pristanka. Da li postoji osnova za tužbu zna li neko.
Je l´ sad vidite kako ovi novi "divno" posluju?!
Svaki drugi dan neka nova budalastina!
A citam u novinama,najveci broj Novosadjana bi ponovo za njih glasao!
"Politika" Informatike:
Informatika je uslužni servis građana Novog Sada
i ako žele da prerastu u nešto drugo, recimo samostalno preduzeće sa svojom sopstvenom politikom onda oni neće više biti uslužni servis nego nešto drugo! To nas građane Novog Sada ne interesuje... Što se nas tiče (građana) mi možemo svakom posebno da plaćamo svoje mesečne obaveze, a Informatika može i da se "ugasi". Pa svaki dan se mnoge firme gase.
Dobro je što se oglasio Ombudsman, nadam se da će od toga nešto biti pre nego što "ugasimo" Informatiku.
Moje mišljenje povodom celog slučaja je to da celo rukovodstvo Informatike mora biti smenjeno, a da se Informatika kao uslužni servis izvini građanima Novog Sada, da bi zaslužila ono poverenje koje je do sada, među nama rečeno, i imala!
Nadam se dobrom svima nama!
Mislim da bi najbolje resenje bilo KOLEKTIVNO KAZNJAVANJE. Pod tim mislim da se gradjani organizuju i da NIKO ko podrzava bojkot ne plati informatiku sledeca 3 meseca. Kada bi svi to uradili ili bar ogromna vecina nas, ne bi se ovako sprdali sa nama i nasim parama.
I ko ce da plati radni sat ovih ljudi sto cekaju u redu? Niko. Onda udri po bojkotu. Mozda je sve ovo sto pricam utopija, ali kada bi se zaista organizovali mislim da bi akcija uspela. Takva akcija bi se mogla primenjivati na svakoj sledecoj drzavnoj prevari. Kako drzava pokusa da nas opljacka tako joj lupimo packu.
Ma kakav "pad sistema", to je standardna procedura ,cak i u MUP-u. Ljudi ti sistemi su dizajnirani da rade ne da "padaju". Ti sistemi jednostavno nisu svesni koliki je red i koliko posla neki salterdzija treba da uradi. A ako vec "padaju", pa sto ne unajme neke programere ili ne kupe bolji,noviji sistem, zar ih to nece manje kostati?
koliko godina je "padao sistem" u MUP-u?
Smesni su koliko i prevrtljivi.
vrla opozicijo, gde ste sada da organizujete narod i kanalisete gnev ljudi!
uradite nesto ako zelite da se ikada vise vratite na vlast u ns, organizujte tuzbu, isterajte na cistac ko je u informatici kriv za ovo, pokrenite gradjansku neposlusnost...
sada nesto uradite ako ste u stanju, a nemojte mi u predizbornoj kampanji lepiti bezvezne plakate i traziti moj glas, sada ga zasluzite!!!
Ovo me podseca na dane kada svake godine poreska uprava na adrese nekoliko desetine hiljada ljudi posalje opomene za vec placen porez. Priznaju oni gresku, ali svako mora da dodje u poresku upravu i da prilikom zalbe uplati 300 dinara administrativne takse. Hoce li i ove godine nekoliko desetina hiljada ljudi dobiti opomene za vec palcen porez? To pomnozite sa po 300 dinara pa cete videti koliko je miliona i miliona u kasu poreske uprave koja ih je zaradila po principu APP (ako prodje prodje). Tako i ovo osiguranje, ko nije obratio paznju sta mu sve pise na racunu ispao je magarac i platio je po principu APP (ako prodje prodje).
Molim da mi se vrati sav novac koji sam godinama uplaćivao DDOR-u, tj. sa kojim nikada nisam sklopio Ugovor o osiguranju, a koji su mi nametali prethodni direktori JP "Informatika"!
Ukoliko Ombusman ne traži da se vrati i taj novac (solidarno sa onima koji su to odobravali u Skupštini Grada Novog Sada), ovo sada mogu samo nazvati licemernim cirkusom sa prljavom političkom pozadinom.
Šta je sa novcem oduzetim od građana za video nadzor, jel' to nije primetio Gradski ombusman?
Da li je i on licemer?
Kada će se ukinuti parazitsko-politička firma poznata pod imenom " Informatika" ?! Možemo dobijati račune od čistoće, vodovoda i dr. bez " reketaša" iz političke firme, od kojih nikakve koristi !
Ako je prosla pretplata za RTS UZ RACUN ZA STRUJU,sto se ne bi nadali da i ovo prodje,posto gradjani nikako nisu uspeli da se izbore sa RTS a znaju svi da je protiv zakona to sto su objedinili sa racunom za struju.Ispada da je elektrodistribucija serviser za naplatu narucioca RTS.
Pre izvesnog vremena sam dobio mnoštvo minusa zbog napisanog da će Srbija kao samostalna država nestati za 100 godina, i da će se Srbi kao Romi potucati po belom svetu bez matične države...
Ako se stvari i dalje budu dešavale onako kako se trenutno dešavaju, ova crna prognoza je veoma izvesna...
http://www.youtube.com/watch?v=_ky-pkJylr4
Dozovimo se pameti, 5 do 12 je...i gori nam pod nogama...
Ovakvo ponašanje Informatike je stvarno skandalozno i zaslužuje ozbiljnu istragu, ali i narod svojim neznanjem i neinformisanošću doprinosi čitavom haosu, jer ne čitaju ono što dobiju uz račun. Umesto čekanja u redu, može se otkazati telefonskim pozivom, provereno. Za ovakvo osiguranje premija se plaća mesečno, za osiguranje koje pokriva naredni mesec... znači nije u pitanju godišnja premija koja se plaća u ratama, pa da se ljudi odjednom bune šta je sa njihovim osiguranjem i parama koje su plaćali DDOR-u. U svakom slučaju ovo je trebalo da se dostavi kao posebna ponuda, sa tačno navedenim uslovima i osiguranim sumama, a sada je na redu da reaguje neka od organizacija za začtitu potrošača.
Svasta! Kakve ima veze cilicari ili ne...prevaranti su prevaranti...kojim god pismom pisali...ako Rodni ili DS-ovci pisu latinicom onda ces pustiti da ti zavuku (ruku u dzep)?
Treba uvesti da se domaćinstvu, koje je izazvalo požar (a nije osigurano kod nekog od osiguravajućih kuća) oduzme celokupna imovina (svim članovima istog), jer je bespredmetno uopšte i pričati da li to treba učiniti!
Neodgovorni moraju platiti najveću cenu.
Ukoliko ima žrtava sa smrtnim ishodom kod takvog požara, oni treba da odgovaraju za ubistvo sa predumišljajem.
Zaista je neverovatno da na primer u mojoj zgradi samo nas par paća osiguranje, dok ostali ne žele da plaćaju isto.
Lično ne plaćam osiguranje preko informatike, već posebno još od 2005. godine.
Treba uvesti "Centralni registar za domaćinstva", sličan onom koji ima Informatika (u stvari Grad mora koristiti njihovu bazu podatka) radi provere da li ona imaju neko uplaćeno osiguranje.
Zbog bezbednosti, mora se utvrditi šta minimalno mora da pokriva osiguranje, a ljudi mogu i preko toga da traže dodatna osiguranja ukoliko to žele.
Sve drugo je kriminal!!!
Informatika ne sme ništa da ima sa tim, ali ne može biti kriminalaca i među građanima.
Neki će reći siromašni smo?
To je kao kada bi ja vozio automobil bez farova, pa kažem ukoliko pokupim nekog na putu, da sam siromašan, pa nisam imao para za lampice.
Ljudi ustanak, u Hrvatsko ljudi lepo isekli radijatore i neće (zato što nemaju) da plaćaju
A ovi naši iz izmišljene firme te teraju da plaćeš nešto što nemoraš i nisi u obaveza ali moraš da otkažeš ako ne želiš.JADNA DA SI SRBIJO A I VOJVODINO!!!
TREBA IH SVE TUŽITI KAO I ONI NAS GRAĐANE...
Evo ja sam danas dobio račun i ovakav neispravan račun im neću platiti dok mi ne pošalju ispravan račun.A za ovaj pokušaj prevare bi trebalo neko da odgovara.
Pa oni su ubedjeni da uvek ima ovaca za sisanje (pokorno priznajem, jedna sam od njih, platila decembarski racun ne provervajuci)i po sistemu APP (ako prodje proodje) godinama nas deru. Slicno je bilo i sa Vodovodom,medjutim, njima sam "doakala" i posle polugodisnjeg insistiranja i pisanja dokazala sam im da su nam cetiri godine, bez ocitavanja ladno obracunavali 5 kubika po clanu (cela zgrada). Naravoucenije,upornost se PONEKAD i isplati.
Gradjani treba da znaju kako se ugovara osiguranje.Prvo i najvaznije izaberes dobru i valjanu kucu za osiguranje /ako napisem neko ime nece mi objaviti komentar /, dogovoris sta zelis da osiguras,otprilike na koju sumu,stavi se katastarski broj parcele na kom je objekat.Dogovore se uslovi, rok Za uplatu i onda je covek siguran.Dobijes telefon kontak osobe, kome da prijavis ako se steta desi.To je ljudski i poslovno. Najvaznije, NE MORA SE SVE PLACATI STO NAM NAMETNU,A NISU NAS NI PITALI.
Dajte molim vas, kakvo ombudsmanjenje? Nije cela Informatika odgovorna za ovu podvalu. Ime, pojedinac koji je potpisao ovo zavlačenje ruke u naše džepove, to nam treba. Javno objaviti, novčano kazniti, isterati sa posla. I zabraniti zapošljavanje u javnom sektoru. Zatvor mu ne treba. Nesposobni su takvi prevaranti za rad u privatnom preduzeću.
Tužiti Informatiku, direktora i sve odgovorne u lancu odlučivanja za pokušaj prevare građana. Pa, dokle više bezobrazluka i pljačke? Đavo je odneo šalu, stvar postaje preozbiljna da se ne bi reagovalo. Kritična masa je dostignuta, eksplozija samo što nije... Podiže se 'kuka i motika', zlo se sprema...
Trgnem se iz dremeža, uh dobro je. Ništa. Ipak, Srbija je ovo, BRREEE.
eto vam vaših ćiriličara, tražili ste ih dobili ste ih. da je dS, sad bi vikali rodni lopov ovo ono, a ovo nije lopovluk? podmetanje nekakvog ruskog osiguranja i to na takav perfidan način pa ako prođe prođe, eto osiguranju par stotina hiljada € ni krivom ni dužnom.
Mogao bi ombudsman da ispita i plaćanje Ciklonizaciji. To je privatno preduzeće sa kojim niko od građana nije sklopio ugovor, svi plaćamo, a bube prskaju šećernom vodicom!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađani besni na "Informatiku", ombudsman traži proveru zakonitosti
Novi Sad
•16.01.2013.
•12:36 > 11:20
Komentari 117
Ivan
@ telep
hahahaha
DDOR je bio monopolista vise od 15 godina.I sada su dobili ozbiljnu konkurenciju :)
TJ
Mene iritira to što svaki račun moram dobro da pročitam jer je moguće da se u njemu krije neka podmetačina. Račun bi trebalo da sadrži samo i jedino ono što moramo da platimo...
Ogi
0800/222 555 - Delta Generali Osiguranje
0800/222 575 - Delta Generali Osiguranje
0800/222 579 - Delta Generali Osiguranje
0800/353 707 - Delta Generali Osiguranje
Slobodno nazovite i otkažite uslugu, da se malo čuje i naš glas. Verujte neće im biti svejedno ako ih u toku dana nazove npr... 1000 besnih ljudi. Naravno svi pozivi idu na račun Delte ;-)
Ja sam uspeo a VI ?
David
:-/
Pozivam!
Obratiti se DIREKTNO preduzecima (Vodovod, Cistoca, itd.) i traziti od njih:
ili DIREKTNO PLACANJE racuna
ili dokument s kojim pismeno potvrdjuju da ne mogu (zele?) da direktno naplacuju svoje usluge od korisnika.
BOJKOTOVATI PLACANJE SVIH RACUNA - sve dok se sistem objedinjene naplate ne ukine.
Ja od danas krenula s pisanjem pisama.
POZIVAM VAS DA MI SE PRIDRUZITE!
korisnica s Telepa
Ilija
Željko
Info
Осигуравајућа компанија СОГАЗ а.д.о. Нови-Сад оријентисана је на осигурање корпоративног сектора и обезбеђује осигуравајућу заштиту предузећа и корпорација из различитих сфера индустрије: енергетске, машинске и других.
Компанија је усмерена на развој тржишног имовинског осигурања, у складу са међународним нормама и стандардима.
Info
DDOR: Od 01. Decembra 2012. Godine, ovo prošireno pokriće obezbedićemo besplatno svim našim lojalnim korisnicima Osiguranja domaćinstva.
Pokrivene su štete nastale na: bojama na građevinskoj stolariji -spoljnjoj i unutrašnjoj, podnim, zidnim i plafonskim oblogama,podovima i zidovima unutar objekta (stana, odnosno porodičnekuće), kao i stvarima smeštenim u objektu, kao posledica otopljavanja snega ili leda sa krovova, ili spoljnih zidova objekta.Naknada u slučaju štete iznosi do 1.000 dinara po kvadratnom metru stana, odnosno porodične kuće. Ističemo da uz ovu uslugu, građani mogu da obezbede i uslugu „24 sata Hitne kućne popravke“, koja je dostupna non-stop i obezbeđuje brzu intervenciju stručnih lica u slučaju iznenadnih kvarova u domaćinstvu, koji se najčešće dešavaju u veoma nezgodnom trenutku.
VISE NA SAJTU http://www.ddor.rs/aktuelno/saopstenja/?year=2012&month=12
SOGAZ i Delta: За само 4,29 динара по метру квадратном, грађани Новог Сада ће моћи да осигурају своју имовину од пожара и експлозије, удара грома, олује и града, манифестација и демонстрација, клизања тла и одроњавања, излива воде из инсталација, лом стакла, провале крађе и разбојништва и одговорности.
Оно што издваја понуду Делта Ђенерали (Delta Generali) oсигурања и Согаз oсигурања Нови Сад, поред ниске цене и виших уговорених сума осигурања, јесте осигурање од ризика топљења прекомерног снега, које до сада није покривала ни једна осигуравајућа компанија у Србији.
VISE NA SAJTU: http://www.nsinfo.co.rs/potpisiva-e-ugovora
Ova ujdurma je samo njihova i ničija više!
Nova vlast se nije dobro pokazala, sramota!
Šta plaćamo ovim? Vladu Georgijeva možda?
jedan Lala
Поветарац
Жељко
Ко не жели да плати може то да учини на 4 начина:
1. Неплаћањем спорног износа
2. Одјавом плаћања телефоном
3. Одјавом плаћања слањем СМС
4. На шалтеру Информатике
Bunim se
S ovom glupošću Informatike imaće i Šabić posla!
I zašto bi zbog njihovog lopovluka vi trošili svoje vreme i novac? Pa niko od nas nije zaključio ugovor o osiguranju preko Informatike, da bi ga sad odjavljivao. I to, HEEEEEEJ, otkrivanjem svojih ličnih podataka nekoj tetki iz Informatike.
GLUPOST!
1. Pozivite sa fiksnog telefona na besplatan broj call centra informatike 0800-222-021
2. Izaberite opciju 0 Otkazivanje...
3. Unesite šifru stana,to na računu stavka PROSTOR
4. Unesite JMBG lica na koji glasi račun
i uspešno ste otkazali SOGAZ
i još ovo
Svi DDOR-ovi klijenti preko sistema objedinjene naplate komunalnih usluga JKP „Informatika“ i dalje su pokriveni osiguranjem i biće obavešteni o daljim koracima.
Za dodatna pitanja treba pozvati Korisnički centar DDOR-a 480 22 22.
Nena
Jova
Zar je ovo Srbija , Vovodina ,
tomo
Zexland
novosadjanin
Bačvanin
MiLena
http://www.subotica.com/m/vesti/toplana-poklanja-mesec-dana-besplatnog-osiguranja-id13608.html
Ilona
Nađe se par plaćenih novinara da napravi vest od onog što to nije i eto ti cirkusa, jer naivni i glupi na sve nasedaju.
DDOR je hteo više da odrapi Novosađane, a onda neki potplaćeni novinari bez morala i škole (gotvo da ne znam ni jednog sa fakultetom) napričaju im gluposti kako će biti pokradeni i da je bolje da plaćaju više nego manje za istu stvar.
Klasična manipulacija, ali sreća samo manjina naseda na iste.
gole
trece oko
Novosadjaninn
Buba
Goran
Milan
Ja mogu da otkazem Osiguranje ali kako da otkazem pretplatu???
na pitanje kako da nastavite placanje u DDOR-u, ako ste do sada plaćali osiguranje preko Informatike, a da pri tome zaštitite svoja prava i ne izgubite sve dosadašnje uplate, obratite se korisnickom centru DDOR-a na 021 4802222 ili se obratite direktno u filijalu u Železničkoj ulici. DDOR je meni izašao u susret.
Milan
Raven
1. Ulaz levo od glavnog ulaza u zgradi u Bul Cara Lazara (prema faxu)
2. Salter 6, ili ti racunovodstvo
3. Prodjes 2 zaposlena na front desku (koji ne rade nista (a i nisu sigurne gde je tacno racunovodstvo)
4. Sretnes one koji citaju Kurir ili samo gledaju slike
5. Udjes u sobicu, tkzv. Salter 6 i prijatno se iznenadis sa dve veoma 'nacitane' i ljubazne devojke (mladje su od 58)
6. Kazes da si preplatio greskom njihov lopovluk i podas racun u banci.
Cica micha i gotova prica. Izgubio si vreme, zivce i par godina zivota, a da li ce vratiti zaista pare ... to cu znati za dan-dva.
Stvar principa. Pozdrav.
BLOK
Zamislite da u prodavnici na kasama dobijete uvećan račun zbog toga što vam se kasirka nasmešila, a ispod sitno napišu da možete da tražite i račun bez osmeha?
Ovde je opet neko ugasio svetlo. Totalni je mrak. Ne znaš ko više lupeta, ove zlice koje samo pljuju (verovatno i na ulici to rade) i oni koji su brišu drek za onima koji su se uneredili po nedužnim građanima.
miodrag
Eureka!
Raduje me da ima još ljudi koji znaju da nam se bez ugovora nikakav trošak ili usluga ne mogu nametnuti kao obaveza. To je isto kao što je bila priča sa kamerama...obavezne, pa ko hoće, pa na kraju "dođite na odjavite"... Ponižavanje građana.
Gari
@ BIVŠI OTPUŠTENI RADNIK DDOR-
Angela Merkel
Mozda nesto i naucis iz svega ovoga Novi Sade .
Konacno i taj "DUDOMAN" da pocne da radi svoj posao .
:-((
BIVŠI OTPUŠTENI RADNIK DDOR-A
jo
toto
Ukinite Informatiku!
Gillan
Nije DDOR bolji ni gori, nego je DDOR dao da biras da li hoces ili neces.
A ovaj Treci Rajh ti samo podmetno na kvarno pa ko se upeca. A da ne govorim o budalastini da MI moramo da se odjavljujemo. Da ima pametnih koji imaju vremena pa da utuze stoku i da ih posteno klepe po usima.
Достављањем имена и презимена и јединственог броја простора са рачуна ЈКП Информатика
бесплатним позивом броја: 0800222 579
• слањем СМС-а на број: +381 64 863 65 36
слањем електронске поруке на osiguranje.ns@deltagenerali.rs
дописом на адресу Централа Делта Ђенерали осигурања, Булевар Ослобођења 76, 21000 Нови Сад
Pahomije
I normalan će da poludi
Nebitno je koja je osiguravajuća kuća u pitanju,možda je ova Sorgas i bolja ALI NIKO NEMA PRAVO DA VAM NATURA NA SILU NEŠTO ŠTO VAM NE TREBA I TO BEZ VAŠEG ZNANJA!
Sutra ćete u marketu uz kupovinu hleba morati da platite i kiflu koju niste kupili,na benzinskoj pumpi ćete uz gorivo morati platiti i pranje automobila koje vam ne treba,kod lekara će vam uz pregled izvaditi i koji organ viška...
BIVŠI OTPUŠTENI RADNIK DDOR-a
perica
Slusalac
Konkretan predlog je da se pokrene inicijativa za raskidanje ugovora o strateskom partnerstvu izmedju privatnika i Informatike.
Ako nije moguce onda jednostavno javna gradska preduzeca da samostalno vrse naplatu kao nekada.
Zaposliti ljude sa biroa ili ove iz Informatike da budu inkasanti jer ce im preduzece prestati da postoji.
Platu inkasantima obezbediti od novaca koje dajemo bankama za proviziju a krece se od 30 dinara, pa cak u pojedinim bankama i 80 dinara po uplatnici.
Đura
Ćevara...
Ovaj narod stvarno nije normalan! Treba Informatika da uz račun izdaje i Uput za Psihijatriju... Penzioneri ko popizdeli hrle da plate.... STRAŠNOOOO !!!
pawlle
Gariša
Vladimir
Ćevara
djura
Gringo
0800-222-579. Operateru delta generalija izdiktirati ime i prezime i jedinstveni broj prostora iznad imena i prezimena na računu za objedinjenu naplatu.
Dara
Andrija Šrek
Šalim se.
Međutim, pobogu, ljudi, pa šta ste vi očekivali od (n)ove gradske vlasti?
novosadjanin
grbavi
osiguranje.ns@deltagenerali.rs
baš me interesuje da li će to i uraditi. Ovo je stvarno neviđen bezobrazluk da mi nameću nešto bez mog pristanka. Da li postoji osnova za tužbu zna li neko.
Trutuka
anonimus
Svaki drugi dan neka nova budalastina!
A citam u novinama,najveci broj Novosadjana bi ponovo za njih glasao!
Milan Kiš
Informatika je uslužni servis građana Novog Sada
i ako žele da prerastu u nešto drugo, recimo samostalno preduzeće sa svojom sopstvenom politikom onda oni neće više biti uslužni servis nego nešto drugo! To nas građane Novog Sada ne interesuje... Što se nas tiče (građana) mi možemo svakom posebno da plaćamo svoje mesečne obaveze, a Informatika može i da se "ugasi". Pa svaki dan se mnoge firme gase.
Dobro je što se oglasio Ombudsman, nadam se da će od toga nešto biti pre nego što "ugasimo" Informatiku.
Moje mišljenje povodom celog slučaja je to da celo rukovodstvo Informatike mora biti smenjeno, a da se Informatika kao uslužni servis izvini građanima Novog Sada, da bi zaslužila ono poverenje koje je do sada, među nama rečeno, i imala!
Nadam se dobrom svima nama!
Pera
Tako treba u svim sferama zivota gde nam banditi ruke u dzep zavlace, a ne da cutimo i trpimo ih.
Goran
I ko ce da plati radni sat ovih ljudi sto cekaju u redu? Niko. Onda udri po bojkotu. Mozda je sve ovo sto pricam utopija, ali kada bi se zaista organizovali mislim da bi akcija uspela. Takva akcija bi se mogla primenjivati na svakoj sledecoj drzavnoj prevari. Kako drzava pokusa da nas opljacka tako joj lupimo packu.
Doctor Zoidberg
Misa
Kliknite 2 puta i vidite na netu...
MISLITE O TOME.
Pad sistema -svakako
Ma kakav "pad sistema", to je standardna procedura ,cak i u MUP-u. Ljudi ti sistemi su dizajnirani da rade ne da "padaju". Ti sistemi jednostavno nisu svesni koliki je red i koliko posla neki salterdzija treba da uradi. A ako vec "padaju", pa sto ne unajme neke programere ili ne kupe bolji,noviji sistem, zar ih to nece manje kostati?
koliko godina je "padao sistem" u MUP-u?
Smesni su koliko i prevrtljivi.
gradjanin
uradite nesto ako zelite da se ikada vise vratite na vlast u ns, organizujte tuzbu, isterajte na cistac ko je u informatici kriv za ovo, pokrenite gradjansku neposlusnost...
sada nesto uradite ako ste u stanju, a nemojte mi u predizbornoj kampanji lepiti bezvezne plakate i traziti moj glas, sada ga zasluzite!!!
hvala
Banaćanka
JKP INFORMATIKA
Tražiti smenu direktora po hitnom postupku!!!
Nisam politički ostrašćen ali za ovakav dilentatizam mora da se položi račun. Odgovornost pred građanima Novog Sada.
Novosađanin
Ukoliko Ombusman ne traži da se vrati i taj novac (solidarno sa onima koji su to odobravali u Skupštini Grada Novog Sada), ovo sada mogu samo nazvati licemernim cirkusom sa prljavom političkom pozadinom.
Šta je sa novcem oduzetim od građana za video nadzor, jel' to nije primetio Gradski ombusman?
Da li je i on licemer?
Petar
Vlada Jeremić
VOX
Scotch Bonnet
Nisam Pametan
Ako se stvari i dalje budu dešavale onako kako se trenutno dešavaju, ova crna prognoza je veoma izvesna...
http://www.youtube.com/watch?v=_ky-pkJylr4
Dozovimo se pameti, 5 do 12 je...i gori nam pod nogama...
jova limanac
ns
http://www.subotica.com/m/vesti/toplana-poklanja-mesec-dana-besplatnog-osiguranja-id13608.html
Ilija
Lulu
Podbara 3
Lenka
Neodgovorni moraju platiti najveću cenu.
Ukoliko ima žrtava sa smrtnim ishodom kod takvog požara, oni treba da odgovaraju za ubistvo sa predumišljajem.
Zaista je neverovatno da na primer u mojoj zgradi samo nas par paća osiguranje, dok ostali ne žele da plaćaju isto.
Lično ne plaćam osiguranje preko informatike, već posebno još od 2005. godine.
Treba uvesti "Centralni registar za domaćinstva", sličan onom koji ima Informatika (u stvari Grad mora koristiti njihovu bazu podatka) radi provere da li ona imaju neko uplaćeno osiguranje.
Zbog bezbednosti, mora se utvrditi šta minimalno mora da pokriva osiguranje, a ljudi mogu i preko toga da traže dodatna osiguranja ukoliko to žele.
Sve drugo je kriminal!!!
Informatika ne sme ništa da ima sa tim, ali ne može biti kriminalaca i među građanima.
Neki će reći siromašni smo?
To je kao kada bi ja vozio automobil bez farova, pa kažem ukoliko pokupim nekog na putu, da sam siromašan, pa nisam imao para za lampice.
A ovi naši iz izmišljene firme te teraju da plaćeš nešto što nemoraš i nisi u obaveza ali moraš da otkažeš ako ne želiš.JADNA DA SI SRBIJO A I VOJVODINO!!!
TREBA IH SVE TUŽITI KAO I ONI NAS GRAĐANE...
Đura
Đura
janko
daca
Ns Boy
S
nisam ovca
joker
Trgnem se iz dremeža, uh dobro je. Ništa. Ipak, Srbija je ovo, BRREEE.
TT
joja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H